A Louis Vuitton-ház igazi nagyhatalom a divat világában. A cég hosszú múltra tekint vissza, 1854-ben alapították Párizsban. Ez az oka annak is, hogy fő célkitűzésük az évek során alig változott, továbbra is a hagyomány és az innováció áll a központban. 1959-ben Gaston Vuitton irányítása alatt reformokat vezettek be a cégen belül és ekkor kezdték el gyártani a sokak által ismert monogramos táskákat is. Az újabb változás 1996-ban következett be, amikor Marc Jacobs lett a divatház tervezője. A fiatal művész keze alatt a sokak szerint akkorra már kissé vonalas és régimódi márka ismét megújult, karakteresebb és modernebb lett. Ma a világon több, mint 300 Vuitton üzletben lehet megvásárolni a márka luxustermékeit. Egyes felmérések szerint a Louis Vuitton táskákat hamisítják legnagyobb mennyiségben, amelyek ellen a divatház többször is megpróbált fellépni, eredménytelenül.
A divatház - újításként - felkért ismert személyeket, hogy népszerűsítsék a Louis Vuitton termékeket. Ezeket a sztárokról készült "életképeket" Annie Leibovitz fotózza, akit az USA egyik legismertebb fotósaként tartanak számon. Régebben a Rolling Stone-nak és a Vanity Fair magazinnak is dolgozott. A Louis Vuittonnal közös munkái nagy népszerűségnek örvendenek, és nemcsak a divatrajongók körében. Az idei nyári kampány témája is nagyon aktuális, a divatház a labdarúgó VB-re tekintettel felkérte a ma élő talán legnagyobb focistalegendákat, népszerűsítsék együtt a luxusmárkát. Így Maradona, Pelé és Zidane közös csocsózását örökítették meg az idei Louis Vuitton kampánynak.
De nem a focisták voltak az elsők sportolók, akik szerepeltek a Louis Vuitton reklámjában. Korábban a teniszező álompár, Steffi Graf és Andre Agassi is részt vettek egy hasonló kampányban.
Az utazás és a hotelszoba feltűnik a Rolling Stones gitárosáról, Keith Richards-ról készített portrésorozaton is. Jó angolhoz híven, a korabeli bútorokkal berendezett szobában feltűnik a tea is.
Catherine Deneuve már az előtt hatalmas rajongó volt, hogy kitört a világon a Louis Vuitton-láz. A francia színésznő szintén az utazást és ezzel együtt az utazás legfontosabb kellékét, a francia márkát népszerűsíti.
A Louis Vuitton talán legszebb kampányában Annie Leibovitz Sophia Coppola rendezőnőt és apukáját, Francis Ford Coppolát kapta lencsevégre, a kora esti argentin tájon. Sophia Coppola egyébként Marc Jacobs egyik legjobb barátja, így nem csoda, hogy 2009-ben tervezhetett is a Louis Vuitton számára. Szerintem ez lett a leghangulatosabb fotó az összes közül.
Sean Connery a Bahamákon népszerűsítette azt az utazótáskát, amelyre minden kalandornak szüksége lehet egy egzotikus kaland során.
A 2010-es év első félévének kampányába a divatháznak sikerült megint jól csengő neveket választania. Szerepel benne Buzz Aldrin (a holdraszállók egyike), Jim Lovell (az Apolló 13 űrhajósa), valamint Sally Ride (az első amerikai nő az űrben).
Emellett olyan hírességek is promotálták a márkát, mint Madonna, Scarlett Johansson vagy Lara Stone.
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése