2011. szeptember 8., csütörtök

A legszebb őszi divatkampányok

A mai bejegyzésem kicsit eltérő, mint az eddigiek, ugyanis itt a képeken lesz a hangsúly, nem pedig a szövegen. Az ősz mindig jó alkalom arra, hogy a divatházak előrukkoljanak valami különlegességgel, újdonsággal, amelyet csodaszép kampányfotókon tárnak a világ elé. Ezeken a képeken nemcsak a ruhákat és kiegészítőket, de a fotók koncepcióját, hangulatát is érdemes megfigyelni.

Nálam idén ősszel Tom Ford vitte el a pálmát, a Violet Blonde parfümje reklámjával. Nagyon tetszenek az ibolyák a modell (Lara Stone) mögött, illetve a rúzs színe, amelyet ugyan utcai viseletnek nem tudnék elképzelni, de tökéletesen illik a kép színárnyalataihoz, hangulatához.


A Mulberry divatház igazi őszi fotósorozatot készített egy erdei álomvilágról, melyben a falevelek színében pompázó ruhák mellett hatalmas papírrókákat, madarakat és tojásokat láthatunk.



A Chanel-kampányok közül kettőt is szeretnék kiemelni. Az "elő-őszi kollekció" fotóján a modell leginkább egy bizánci császárnőre emlékeztet, akinek a ruháján, sminkjén az ősz színei köszönnek vissza. A másik a Chanel őszi-téli kollekciója, melyben a modellek fekete kiscicaként pózolnak.



A Moschino nem akarja, hogy tél legyen, ezért képein a napfényes Velencét láthatjuk, a modellek pedig a nyár örök trendjét, a matróz stílust viselik.


A Miu Miu fotóin ellenben az ősz színei, a barnás, drappos árnyalatok dominálnak. A síneken szomorkodó "kislány" pedig a fotósorozat legjobban sikerült képe.


Az egyedi, néha őrült ötleteiről ismert Marc Jacobs idén ősszel Helena Bonham Cartert kérte fel modelljének. Nem beállított divatfotókról van szó, sokkal inkább spontán megőrülés eredményei lehettek, amelyhez a bolondos színésznő láthatóan remek partner volt.


Egyik kedvenc őszi kampányom a Fendi fotósorozata, melynek helyszíne egy festőművész műhelye. A képeken nemcsak a modelleket és a ruhákat láthatjuk, de az alkotó művész munkájába is bepillanthatunk. A háttérben álló, elmosódott, vízfestékkel készült festmények még különlegesebbé teszik a képek hangulatát.




Az utolsó fotósorozatot azért hagytam a végére, mert magam sem tudom, hogy tetszik-e. Soha nem értettem azokat a szülőket, akik nemcsak maguknak, de kisbabáiknak is márkás, designer ruhákat vásárolnak. A Dior pont ezekre a szülőkre gondolva alkotta meg Dior Baby kollekcióját a legkisebbeknek. Számomra furcsa, ahogy ezek a kisgyerekek pózolnak, illetve már eleve az is, hogy miért kell egy 4-5-6 éves lurkónak talpig Diorba öltöznie. Azonban nem hagyhatom figyelmen kívül, hogy a ruhák tényleg szépek, illetve tetszik a kastély is, mint helyszín, a babaszíneivel és rokokós indáival. Összességében egészen különleges hangulatot árasztanak a Dior képei.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése