2011. december 20., kedd

Karácsonyi összeállítások

Karácsonykor szeretünk kicsit jobban kiöltözni, elegánsabb ruhába bújni és méltóképpen ünnepelni. A mai bejegyzésemben néhány olyan összeállítást készítettem, melyek jó támpontot adhatnak a karácsonyi öltözékünk kiválasztásához. Találunk nadrágos, valamint ruhás szetteket, sportosan elegáns, valamint kifejezetten ünnepi alkalomra illő összeállításokat is.

Az első szettben a karácsonyi, mikulásos szín, a piros dominál, melyet feketével társítottam, valamint az arany is feltűnik itt-ott. A csőnadrágot egy masnis, lágy esésű selyemtoppal lehet elegánssá tenni, főleg, ha megfelelő kiegészítőket is választunk hozzá. A lapostalpú cipő színeiben tökéletesen harmonizál a felsőrésszel, amelyet egy fekete kistáskával tehetünk még ünnepélyesebbé.


A következő szett alapja szintén egy fekete csőnadrág (ez akár lehet farmer is), melyhez az ünnephez illő, arany flitteres felsőt választottam. Ehhez a két színhez harmadiknak betársul az elmaradhatatlan piros is, egy kardigán személyében, amely kicsit téliessé teszi az összeállítást. Mivel nem mindenki szereti a méretes sarkakat, itt is lapos cipellőt választottam, mely színben illik a többi ruhához. A kardigánnal harmonizáló rúzstól lesz teljes a szett.


Akik ennél elegánsabban szeretnének felöltözni a karácsonyi vacsorára, azoknak itt egy gyönyörű fekete-arany miniruha. Fekete vagy arany kiegészítőket ajánlok hozzá, jelen esetben az utóbbival párosítottam. Egy ilyen csodaszép ruha mellé elmaradhatatlan a magassarkú cipő, táskának pedig egy egyszerű laptáskát választottam, hogy ne vonja el túlzottan a figyelmet a miniestélyiről. Arany ékszereket is viselhetünk hozzá, így például egy szép karórát.


Egy másik összeállításban a karácsonyi színek közül inkább a zöldet helyeztem előtérbe, mert ezt általában háttérbe szorítják az ünnepi szettekben. Az alapot egy fenyőzöld miniruha adja, melyet fekete masnis szalag fog össze a derékrészen. Ehhez harisnyát választottam, hiszen mégiscsak egy téli viseletről beszélünk. Hozzá színben passzoló kardigánt adtam, valamint a karácsonyi hangulatot idéző arany kiegészítőket. Csillogó magassarkút és kistáskát lehet társítani a szetthez, valamint arany ékszereket is viselhetünk hozzá.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése