2012. május 25., péntek

Éjjel / nappal divat a magyar

A bejegyzés címe nem a pár hete megrendezett Gombold újra - Divat a magyar bemutatóra utal, bár ott is láthattuk a hazai tervezők kollekcióit, mégsem erről az eseményről szeretnék most írni. Valószínűleg a divat iránt kevésbé érdeklődők is észrevették, hogy az utóbbi pár évben kinőtte magát a magyar divattervezőknek egy új generációja, akik már megállják a helyüket külföldi bemutatókon is, emellett az itthoni vásárlók körében is egyre népszerűbbek. Az alábbi két összeállításnak (egy nappali és egy éjszakai) az a különlegessége, hogy nagyrészt ezeknek a hazai tervezőknek a ruháit használtam elkészítésükhöz. 


Nappalra:


Nappalra egy romantikusabb összeállítást készítettem, melynek középpontjában Mojzes Dóra egyszerű szabásvonalú, világos színű ruhája áll. A kislányos darabot nőiesebb kiegészítőkkel társítottam, melyek élénk lilás színükkel jól ellensúlyozzák a halvány árnyalatot. A magassarkú, masnis szandál és a Loveletter borítéktáska Vágó Réka munkája, a színben tökéletesen passzoló kulcstartót pedig Abodi Dóra tervezte.



Éjszakára:


Az éjszakai szett központi darabját, a különleges vállmegoldással ("virággal") díszített blézert szintén Mojzes Dóra tervezte. Mivel ezt az összeállítást leginkább egy esti bulira képzeltem el, próbáltam az elegáns felsőt lazább darabokkal összepárosítani. A blézer alá az Es tu un Ange? egyik kevésbé angyali kollekciójából választottam egy fekete-fehér nyomott mintás pólót. Mindehhez klasszikus kék csőfarmert képzeltem el, emellett Abodi Dóra fekete, arany szíves kis táskája és Vágó Réka sötétlila magassarkúja teszi teljessé a összeállítást.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése