2012. március 19., hétfő

Négy tavaszi kabát

Mindenki legnagyobb örömére, a napokban beköszöntött a tavasz! Én is boldog vagyok, hogy eltehetem a télikabátomat (a szekrény legmélyére!) és elővehetem a kedvenc tavaszi darabjaimat. Ismerve az évszak szeszélyességét, ezek a kabátok nagyon sokfélék, eltérő stílusúak, ezért remekül lehet velük variálni öltözékünket. Ebben a bejegyzésben négy alapdarabot mutatok be, amelyek közül legalább egy minden nő gardróbjában megtalálható. Ha mégsem, akkor ideje beszerezni egy tavaszias kabátot, hiszen újra eljött a színpompás, lengébb szettek ideje!


Ballonkabát:

A ballonkabát (melynek másik, beszédesebb neve az "átmeneti kabát") az egész évszakban hű társunk lehet. Akár hűvös az idő, akár langyosabb, akár esik, akár fúj, erre a darabra bátran számíthatunk! Egy feltűnő, vibráló színű kabátban garantáltan felfigyelnek ránk, ráadásul jobb kedvünk is lesz az élénk árnyalat láttán. Ehhez a romantikus összeállításhoz a H&M csodálatos, sötétrózsaszín ballonját választottam, melyet egy világos árnyalatú, a tavaszi trendnek megfelelően virágokkal díszített csőnadrággal egészítettem ki. Egy elegánsabb táska, valamint egy színben passzoló, kislányosabb balerinacipő teszi teljessé a szettet.




Bőrdzseki:

Nagyon szeretem ezeket a vagány kabátokat, tavasszal alig várom, hogy végre hordani lehessen őket. Rengeteg módon lehet variálni, teljesen különböző szetteket tudunk kiegészíteni vele, hiszen egy bohókásabb maxiruhához ugyanúgy passzol, mint egy rockosabb összeállításhoz. Ráadásul ahány szín, annyi stílus! Én most egy klasszikus fekete darabot választottam a Mango kínálatából, melyel egy vagányabb összeállítást készítettem. A kabáthoz sötétkék farmer miniszoknyát képzeltem el, valamint egy fekete, csillagokkal díszített harisnyát. Hogy teljes legyen az összkép, fekete Converse tornacipőt és szegecses táskát adnék kiegészítőnek.




Klasszikus trench coat:

Mindenki ismeri a Burberry drapp átmeneti kabátjait, melyek olyan népszerűek a Szigetországban. Ezek az elegáns darabok - amellett, hogy az igazi londoni stílust képviselik - rendkívül praktikusak is, esőben, szélben, napsütésben, mindig tökéletes választás! A kabátot egy nőiesebb, elegánsabb szettel képzeltem el, ahol fényes anyagú, fekete csőnadrággal párosítottam. Az összeállítást feldobhatja egy piros lakk magassarkú, hozzáillő táskával, valamint a jól ismert Burberry kockás kendő. Ugyanez az szett skótkockás kiegészítőkkel is remekül mutat!



Farmerdzseki:

Szintén egy sokoldalú tavaszi darab, legyen szó akár egy romantikus ruháról, akár egy sportosabb összeállításról, mindig jól jön, ha van a szekrényben. Sportos szettet készítettem vele, a világos J brand dzsekihez indigókék farmert választottam (kerüljük el az azonos színű kabát és nadrág párosítást). Ezt kiegészítettem egy virágos, harsány kendővel, valamint egy színben passzoló Converse-el. Ehhez a szetthez csakis sportos, kevésbé elegáns táskát válasszunk!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése