2012. március 2., péntek

Variációk blézerre

Ha jön a tavasz és a jó idő, a boltokat elárasztják a szebbnél szebb, a szivárvány összes színében pompázó blézerek. Ennek én mindig nagyon örülök, mert igazi blézer mániás vagyok, hiszen kevés olyan ruhadarab van, amely annyi mindennel kombinálható, annyiféle stílushoz illik, mint ez a felsőrész. Összeállítottam 5 teljesen eltérő szettet, melyeknek központi darabja egy-egy ilyen színes blézer. Itt a tavasz, tessék kipróbálni őket!

Romantikus:

Sokan azt gondolják, hogy a blézer tipikusan irodába való, elegáns felső, melyet egy nyári ruhával aligha lehetne felvenni, pedig tévednek! Ha jól megválasztjuk a blézer anyagát (minél könnyedebb, lengébb) és a színét (például ezt a gyönyörű púderrózsaszínt) tökéletes kiegészítője lehet virágos, tavaszias ruháinknak. Azért ha lehet, ne nagyon válasszunk mellé papucsot, inkább egy elegánsabb szandált és színben hozzá passzoló táskát.


Tengerész:

Ez a stílus minden nyáron hódít, erről már egy régebbi, matrózos bejegyzésemben is részletesen írtam. Mivel sosem megy ki a divatból a sötétkék, piros és fehér kombinációja, érdemes beszerezni egy ilyen színű blézert, hozzá pedig egy csíkos pólót és farmert (nem muszáj kéknek lenni, a bátrabbak nyugodtan választhatnak fehéret is). Mivel sportosabb összeállításról van szó, viselhetünk mellé akár egy színben passzoló tornacipőt is, valamint egy lazább, kevésbé elegáns válltáskát.


Colour blocking:

Az elmúlt nyár nagy trendje visszatért! A colour blocking egy olyan divathullám, amelyben felrúgják azt a régi öltözködési szabályt, hogy ha egyik ruhadarabunk élénk, vibráló színű, akkor hozzá már csakis valamilyen visszafogott öltözéket lehet társítani. A trend rajongói könnyedén párosítják a pinket narancssárgával vagy pirossal, a citromsárgát élénk kivizölddel. Bármilyen colour blocking szett elengedhetetlen kelléke lehet egy élénkrózsaszín blézer, melynek segítségével szemet gyönyörködtető szetteket hozhatunk létre....csak legyen bátorságunk viselni is őket!


Rockos:

Nagyon szeretem a zenekaros pólókat és sokáig gondolkodtam rajta, hogy lehetnék azzal együtt elegáns és nőies, hogy kedvenc bandáimat hordom a felsőmön. Végül úgy oldottam meg, hogy egy fekete blézert (amelyhez tényleg szinte bármit fel lehet venni) párosítottam ezekkel a pólókkal, az eredmény pedig tökéletes lett! Ehhez az összeállításhoz sötétkék farmert választok, valamint fekete kiegészítőket (ezekből is inkább a nőiesebb stílusúakat) és kész is a kedvenc szettem!


Tavaszias:

Az utolsó szett korallszínű (egy lesz idén nyáron az egyik legtrendibb szín!) blézerét nem farmerral, nem is ruhával vagy szoknyával párosítottam, hanem egy shortnadrággal. Sokan úgy vannak vele, hogy a blézer elegánsabb ruhadarab annál, hogy egy rövidnadrággal viseljük. Ha azonban találunk egy kicsit elegánsabb, romantikusabb darabot, már csak a megfelelő kiegészítők kellenek és egyáltalán nem lesz furcsa, hogy a blézert egy nyári nadrággal hordjuk. Papucs helyett itt is szandált válasszunk (az elegánsabb fajtából), hozzá pedig egy nyári táska (lehet akár szalmából is) illik. Tökéletes lehet nyári városnézésre, utazásra!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése