2012. április 27., péntek

Summer in the City

A most következő bejegyzésben négy olyan nyári szettet állítottam össze, amely egy-egy európai nagyvároshoz kapcsolódik. Igyekeztem felhasználni az adott helyen jellemző stílust, valamint a legtöbb esetben a városhoz köthető divattervezők munkáit válogattam össze.


Párizs: 
A divat fővárosa, ahol egyszerre érvényesülnek a klasszikus vonalak és a friss, modern, kísérletező trend. E kettősség alapján állítottam össze az alábbi szettet, ahol egy rózsaszín-fekete-szürke nőies, ámde rendkívül különleges és egyedi ruha áll a középpontban. Az összhatást tovább fokoztam a francia stílusú, csíkos kis táskával, amely - annak ellenére, hogy szintén mintás - mégis tökéletesen passzol a ruhához. Cipőnek egy fekete balerinát választottam, amely egyszerre kislányos és elegáns, remek kiegészítője lehet ennek a nem hétköznapi szettnek.




London: 
Mi jut eszébe az embernek először Londonról? Az eső, a piros telefonfülkék, a zenei kultúra...rengeteg jellemző alapján lehetett volna összeállítani a szettet, én leginkább az éghajlatot, valamint az ott élő emberek hagyományos öltözködési stílusát tartottam szem előtt. Az alábbi összeállítást akár Kate Moss is hordhatta valamikor, a rá jellemző darabokat igyekeztem összeválogatni, és mint tudjuk, ő a "londoni stílus" első számú nagykövete. Csőfarmer zenekaros pólóval, hozzá egy laza fekete blézer és rockos kiegészítők: halálfejes Alexander McQueen táska, valamint egy kényelmes saru, ennyi a titka a "London Look"-nak! 






Róma: 
Az olasz főváros stílusának megragadásához a hozzá kötődő tervezőpárost, a Dolce & Gabbana-t választottam. A D&G 2012-es nyári kollekciójában tűnt fel a chili paprikákkal díszített ruha, amelyről sugárzik a mediterrán életérzés. A római nők eleganciájához híven, még a legnagyobb melegben is mindenki magassarkúban (jelen esetben egy szalmatalpú szandálban) járja a város utcáit. Színben hozzá illő szalmatáskával, valamint a mediterrán éghajlat miatt nem elhanyagolható napszemüveggel egészítettem ki az összeállítást.






Stockholm: 
Mivel még sosem jártam a svéd fővárosban, ez az összeállítás nem a valóságot, sokkal inkább saját elképzelésemet tükrözi az ottani nők öltözködési stílusáról. Ez alapján egy pasztelles, monokróm szettet készítettem, amely a hűvösebb időjárás esetén is megfelelő viselet. Egy világosszürke farmert vettem kiindulási alapnak, melyhez fehér topot és egy csodaszép, babarózsaszín kardigánt válogattam. A felsőrésszel harmonizáló, kislányos zárt cipővel, valamint egy natúr táskával toldottam meg a szettet. 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése