2010. február 24., szerda

Kitekintés a Londoni Divathétre II.

Londonban tovább zajlik az élet.A tegnapi nap nagy eseményei közé tartozott a Burberry Prorsum bemutatója.Gyakorlatilag az egész kollekciót a londoni/angliai időjárás inspirálta.Már a helyszínnek is volt egy kicsit szürke,ködös alaphangulata, amit a ruhák csak még jobban erősítettek.Igazi téli kollekció,meleg kabátokkal,prémekkel,bundákkal és hosszú csizmákkal.Hordható,szép ruhákat tervezett Cristopher Bailey. Az angolok szerintem nagyon dicsérik,mint mindig,én azonban több színt vártam tőlük.De ami a legfontosabb,a rájuk eddig oly jellemző trench kabát és "Burberry-kocka" mellőzve lett. Én azért örültem volna,ha látok egy-két ismerősebb darabot a kifutón.
Ezt a férfias kabátot az angol vidék inspirálta

A kígyóbőr mintás ruhához jól illik ez a szép kígyóbőr csizma



Üde színfoltja az őszi kollekciónak,a már több bemutatón is feltűnt ciklámen



Nagy várakozással töltött el egyik legnagyobb kedvencem,Jenny Packham bemutatója.Akárcsak a hírességek,én is hamar felfedeztem az angol tervezőnőt,aki a mai glamour elsőszámú tervezője.Karrierje esküvői ruhákkal indult,ez érződik még most is.Nem fél nagy uszályokat,fodrokat,csipkéket és tollakat használni,persze csak a legízlésesebben.Minden egyes ruhája műremek.Ezért lepődtem meg az őszi kollekciója láttán. A sokáig csak pasztell és világos színeket használó tervezőnő ezúttal a szivárvány összes színét felvonultatta a kifutón. Flitterek,csillogás,rafinált pántok.Ezek jellemezték leginkább.Szemet gyönyörködtető látvány,de én a kissé visszafogottabb Jenny Packham-et jobban szeretem.



Jenny Packham káprázatos színei

A kollekció (szerintem) egyik legszebb darabja,amelyen Diane Von Fürstenberg hatását lehet érezni

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése