2010. február 16., kedd

New York-i Divathét V.nap

Az ötödik nap egyik jelentős eseménye Carolina Herrera bemutatója volt.Ő olyan tervező,aki nőknek álmodja meg ruháit,nem extravagánsak,hanem klasszikusak és szépek.Őt is nagyon szeretem,soha nem csalódom benne.Őszi kollekciója mégsem tetszett annyira.Sokszor felhasznált egy nagyon szép,mustársárga színű anyagot,amely azonban mint ruhaanyag, nem mutatna olyan jól szerintem.Nem akarom leszólni,mert a nőies,hordható vonulat,a szép anyagok és formák továbbra is jelen vannak munkáiban,csak nem éreztem egyik ruhánál sem,hogy elakad a lélegzetem,olyan gyönyörű.





A tervezőnő a télről sem feledkezett meg:meleg kabátok, hatalmas sálak,kesztyűk és (ami nekem nagyon tetszett) a mozi aranykorát idéző bársonykalapok kerültek be ebbe a kollekcióba.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése