2014. október 26., vasárnap

100. BEJEGYZÉS: Ruhák és versek

Elérkeztünk a Divatkirályság 100. bejegyzéséhez! Köszönöm mindenkinek, aki támogatott abban, hogy elkezdjem írni a blogot és eljussak idáig! Rendhagyó lesz a mai írás, eddig még ilyennel nem próbálkoztam és nem is tudom, mennyire illik bele egy divatblog profiljába. Ezért örömmel fogadnék bármilyen véleményt, kritikát, ami előrébb viszi a munkámat! 

A Div / art rovatban a művészetet és a divatot szeretném minél közelebb hozni egymáshoz, párhuzamba állítani képzőművészeti alkotásokat és a kifutókon felvonultatott ruhákat, cipőket. Néha egy gyönyörű öltözék is művészi értékkel bírhat! A korábbiakhoz képest annyit változtattam a dolgon, hogy egy új művészeti ágat, a költészetet is bevontam a divat világába. Versekhez kerestem ruhákat, vagy ruhákhoz verseket, melyeknek a hangulata egymással párhuzamba állítható, valamilyen módon kapcsolatot lehet megállapítani köztük. Így születtek meg az alábbi vers-ruha vagy vers-cipő kombinációk. Fogadjátok nagy nagy szeretettel! 

A sort William Blake szerelmes verse és Giambattista Valli "Balza Rose" fantázianevű koktélruhája nyitja.



A következő vers Arthur Rimbaud műve, melyet egy halványzöld Alberta Ferretti ruhával állítottam párhuzamba.



Két magyar verset is választottam, melyek közül az első Osvát Erzsébet Májusnyitó című alkotása. A vers hangulatához szerintem jól illik Giambattista Valli tavaszi ruhája, amely ismerős lehet a divatvilág eseményeit követők számára. Néhány hete ezt a koktélruhát viselte George Clooney (akkor még) menyasszonya, Amal Alamuddin esküvőjük helyszínén, Velencében.



Egy különleges verset tartogattam a végére, ezt ugyanis az egyik barátnőm, Sütő Fanni írta. Ha további művei is érdekelnek, nézzétek meg az oldalát. Hamupipőke című verse mellé a Dune London "Burst" elnevezésű cipőcsodáját állítottam.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése